Naďa Kacera - IRB Slovensko

Naďa Kacera

Naďa Kacera

Naďa Kacera

Spoluzakladateľka LEVOSPHERE®, biznis marketingová strategička a podcasterka

Naďa začala s marketingom už počas štúdia na Ekonomickej univerzite v Bratislave, v odbore obchod a marketing. Na slovenský a český trh uvádzala silné známe značky, ako Monster, Cappy či Römerquelle. Riadila tiež komplexné reklamné kampane pre značku Corgoň, vyvíjala nové produkty či manažovala repositioning značiek i celé portfóliá.

Má výrazné strategické myslenie a schopnosť vidieť veci v súvislostiach, ktoré vie prepísať do strategických plánov. Rada overuje nové prístupy a napĺňa krédo súčasnému marketingu, ktorým je hľadanie vlastnej odlišnosti značky v pozícii na trhu s cieľom zvýšiť výkon a hodnotu firmy.

Naďa je spoluzakladateľkou LEVOSPHERE® – prvej spoločnosti biznis marketingových stratégov a branding špecialistov na Slovensku a v Čechách. Spolu s Ankou Sabolovou je tiež autorka najsilnejšieho marketingového vzdelávacieho podcastu Levosphere – Marketing v praxi a originálnej metodológie Biznis Marketingová stratégia™ a Nekopírovateľné Kombo™ pod značkou Levosphere®.

Spolu tiež produkujú kanál Levosphere Herohero, kde je cieľom vzdelávať o biznise a marketingu. Prednášajú na konferenciách a univerzitách. Sú súčasťou slovenskej podnikateľskej obce v rôznych komunitách vrátane intenzívnej spolupráce s Inštitútom Rodinného Businessu.