Paolo Ramazzotti
Paolo Ramazzotti je stratég a expert na digitálny marketing, majiteľ talianskej rodinnej firmy Digitools a estónskej konzultačnej agentúry Mind The Gap s globálnou pôsobnosťou.
Vďaka viac ako 20-ročným medzinárodným skúsenostiam v oblasti digitálneho marketingu pomáha malým a stredným podnikom vrátane mnohých rodinných firiem formovať ich marketingové stratégie a prispôsobiť sa globálnemu digitálnemu marketingu.
Svoje skúsenosti a odborné znalosti z celej škály marketingových stratégii a kanálov využíva Paolo v kombinácií s jedinečnými osobitosťami rodinných firiem na vytvorenie efektívnych kampaní a propagácii šitých na mieru tak, aby odrážali skutočnú a autentickú povahu rodinných značiek.
Paolo je tiež školiteľ a tréner digitálneho marketingu, ktorý učí marketingové kurzy na univerzite vo Švajčiarsku, poskytuje školenia spoločnostiam z rôzných častí sveta, od Austrálie cez Južnú Afriku po Argentínu, mentoruje na medzinárodných hackathonoch a vedie školenia v oblasti digitálneho marketingu pre podnikateľov a C-level manažérov.