Riešiť marketing vo firme interne alebo s agentúrou?
Riešiť marketing vo firme interne alebo s agentúrou?
Ste marketingový manažér alebo manažérka v rodinnej firme a stretávate sa s dilemou, či je výhodnejšie mať interný marketingový tím alebo spolupracovať s externou agentúrou?
V tomto rozhovore vám poskytneme praktický pohľad na to, ako riešiť tento kľúčový aspekt vášho rodinného podnikania.
Bezplatný prístup k rozhovoru získate po registrácii.
Do tohto Rozhovoru o Rodinnom Businesse si Erika Matwij pozvala špecialistku na PR a komunikáciu, Simonu Mištíkovú, managing director komunikačnej agentúry DIVINO, a Inés Peško, marketingovú riaditeľku rodinnej firmy Dimenzia, známej značkami biela perla®️ a neoglucan®️. Spolu sa pozrieme na skúsenosti z ich niekoľkoročnej spolupráce a povieme si, aké výhody či nevýhody prináša spolupráca s agentúrami.
V rozhovore sa dozviete:
- Ako sa rozhodnúť, ktoré marketingové aktivity robiť inhouse a ktoré zadávať externe?
- Aké sú výhody a nevýhody spolupráce s externou marketingovou agentúrou?
- Prečo sa rodinná firma Dimenzia rozhodla spolupracovať s externou agentúrou Divino?
- Aké sú odlišnosti v marketingovej komunikácii rodinnej a nerodinnej firmy?
- Ako komunikovať aspekt rodinnosti?
- Ako sa líši rodinná firma od nerodinnej pri komunikácii s agentúrou?
- Zvyknú si rodinné firmy prizývať na stretnutia ohľadne marketingu aj iných členov rodiny?
- Ako pristupovať ku krízovej komunikácii?
Čo sú Rozhovory o Rodinnom Businesse?
Rozhovory o Rodinnom Businesse vám prinášajú pohľad do zákulisia rodinných firiem a dotýkajú sa rôznych tém z rodinného podnikateľského prostredia. Pod vedením Eriky Matwij, expertky na problematiku nástupníctva, koučky a konzultantky HR procesov, vám prinášame rozhovory s odborníkmi ako aj zástupcami rodinných firiem a venujeme sa témam, ktoré pomáhajú slovenských rodinným firmám rásť, inovovať a zvládať aj tie najnáročnejšie výzvy.
Simona Mištíková
Managing director, DIVINO
V komunikácií a marketingu sa Simona pohybuje už viac ako 18 rokov. Pri svojej práci kombinuje stratégiu a kreativitu, efektivitu vynaložených prostriedkov a možností klienta s analytikou. Simona je známa tým, že neustále prináša nové pohľady a trendy v komunikácii, ktoré rada aplikuje do praxe alebo nimi ďalej inšpiruje na prednáškach. Osem rokov viedla jeden z troch tímov v najväčšej PR agentúre na Slovensku, aktuálne vedie vlastnú agentúru – DIVINO. Tá sa pýši klientmi ako Slovenská sporiteľňa, Dr. Oetker, Cinema City, Dôvera, LEGO, Dimenzia – Biela Perla, XXL LUTZ, Viatris a mnoho iných. Venuje sa tiež školeniam soft skills a je zakladateľkou PR Academy, Marketing menu a spoluzakladateľkou konferencii Brainscale a Linkedin Menu.
Inés Peško
Marketingová riaditeľka, Dimenzia, biela perla®️, neoglucan®️
Inés je marketingová riaditeľka rodinnej firmy Dimenzia, spol. s r. o. Už 6 rokov má na starosti branding a marketingovú stratégiu pre slovenskú značku dentálnej hygieny biela perla®. Zároveň sa venuje budovaniu stratégie sesterskej značky biała perła® na poľskom trhu. V roku 2018 zastrešila rebranding bielej perly® a białej perły® so zameraním na online marketing. Od roku 2020 sa venuje aj marketingovej stratégii a budovaniu značky výživových doplnkov z hlivy ustricovej – neoglucan®.