Michal Mackov
Spoluzakladateľ spoločnosti BizBuilders so zameraním na marketingovú stratégiu. Viac ako sofistikované poučky o značkách uprednostňuje tvorbu skutočnej zákazníckej hodnoty v produkte alebo službe. A hľadanie dlhodobej konkurenčnej výhody na trhu. Vyštudoval Ekonomickú Univerzitu v Bratislava so zameraním na Podnikový manažment a marketing. Pôsobil v korporátnom sektore na rôznych marketingových pozíciách. Dnes pomáha slovenským a českým firmám porozumieť, čo skutočne vplýva na znalosť značky a prináša rast tržieb. Ako sa dajú upravovať produkty alebo služby tak, aby prinášali zvýšenie ziskovosti. Alebo kde nájsť nových zákazníkov a ako ich úspešne osloviť.
Pomáhal viac ako dvom stovkám klientov porozumieť, čo v marketingu prináša peniaze a čo je iba “na okrasu”. Od startupov a mikropodnikov až po známe značky ako Empiria, Wood & Co., CBRE, PWC, Javorina, Kellys, Powerlogy, Tuli, CBRE, Maxsport, CSOB Advisory.